Icoana Sporirea minții

giovedì 10 dicembre 2009

Roberto Saviano

Roberto Saviano

2 commenti:

  1. cred ca ai exagerat cand ai scris ca saviano e un "apostol" si va intra in "istoria poporului italian",e prea devreme.este un tanar scritor curajos,un exemplu de urmat(nu in alte tari cum are el intentia)si atat.nu e de premiul nobel(hertha muller a scris mai mult despre dictatura din romania si e mai ptin cunoscuta)

    RispondiElimina
  2. Poate ai dreptate tu! Dar cred că în acest comentariu ai abordat circa patru probleme diferite, pe care, consider eu, nu le putem rezolva aşa de simplu. Însă eu cred în ceea ce am scris...şi aş vrea să ştiu că există şi un coleg de generaţie, român (al meu, al lui Saviano)...care să vorbească cu acelaşi curaj şi cu aceeaşi claritate şi responsabilitate despre lucrurile rele care se petrec în ţara mea (de origine). Să fie un tânăr pe care să-l urmăresc şi apreciez ca pe Saviano...Mai e un adevăr: în ţara mea de origine nu există "războiul" din Italia de Sud, conflict despre care vorbeşte R. S., dar există alte situaţii tragice şi acolo despre care nu vorbeşte niciun tânăr...eu aşa ştiu...dacă tu ştii alceva...dă-mi un exemplu ...şi o să fiu foarte deschisă şi atentă în a-l evalua...Numai bine şi mulţumesc pentru posibilitatea dialogului.

    RispondiElimina

Idei, acţiuni inspirate, de peste tot adunate!

Archivio blog

Collaboratori